زمان مطالعه: 3 دقیقه

چرا فاروس گستر

اینکه چرا تامین کنندگان کالای باید فاروس گستر را به عنوان کارگزار صادراتی خود انتخاب کنند سوالی است که در این مطلب سعی داریم به آن بپردازیم . در حقیقت هر صاحب کالایی می تواند اقدام به بازاریابی و فروش کالای خود در خارج از مرزهای ایران نماید اما سوالی که مطرح می شود این است که تا چه حد یک تامین کننده بازرگانان خارجی را می شناسد و فرهنگ معامله با آنها را می داند ؟ . در ذیل به مزیت هایی که استفاده از خدمات ما برای مشتریان دارد می پردازیم و اگر پس از پایان مطلب مطمئن شدید که توانایی انجام این حجم از خدمات را دارید نیازی به تماس با شرکت ما ندارید .

فاروس گستر مجموعه ای متنوع از محصولات ایرانی را برای بازرگانان بین المللی تامین می کند و اطلاعاتی جامع از بازارهای بین المللی را در ذیل سالها تجربه مدیران مجموعه از این بازارها کسب نموده است و در 8 کشور جهان مستقیما با بازرگانان مطرح آنها در ارتباط است و بصورت غیر مستقیم امکان ارسال کالای شما را به 53 کشور جهان دارد . ما در فاروس گستر می دانیم که کالای شما در چه زمانی و در چه کشوری مورد نیاز است و همچنین قوانین و اصول و عرف حاکم بر بازارهای جهانی را می دانیم.

مجموعه فاروس گستر درخواستهای بازرگانان بین المللی از کالاهای ایرانی را مرتبا رصد می نماید و از سلائق آنها آگاه است ، اسلوب و روشهای بازاریابی و فروش بین المللی را در جهت ارائه محصولات در سطح جهانی می داند و از پتانسیل های هر منطقه اطلاعات ذی قیمتی را کسب کرده است و نیز امکانات بسیاری را جهت بهره برداری از این پتانسیل ارزشمند فراهم کرده است . مجموعه ما در طی چندین سال تلاش تفاهم نامه هایی را با تجار و بازرگانان جهان امضاء کرده تا بتواند علی رقم وجود تحریم های گسترده کالای شرکای کاری خود را به دیگر کشورها صادر نموده و بتواند در ازای آن کالا و یا ارز دریافت نموده و بدین ترتیب چرخ های کسب و کار ایشان را با سرعت هر چه بیشتر به حرکت درآورد . هزینه های تجاری انجام شده در این حوزه به قدری بالاست که یقینا درصد ناچیزی از شرکت های ایرانی توان انجام چنین عملیات تجاری گسترده ای را خواهند داشت و ما در فاروس گستر این هزینه ها را میان چندین تامین کننده تقسیم می کنیم اما مزایای آن برای همه تامین کنندگان خواهد بود . ما دغدغه های شما کارآفرینان عزیز را می دانیم و در درجه اول خود را شریک تجاری مشتریان به حساب می آوریم چرا که گردش کسب و کار ما منوط به ادامه درآمدزایی برای شما می شود .

تولید کالا تخصص شماست اما فروش آن لزوما از عهده شما بر نمی آید چرایی وجود ما در همین جمله خلاصه می شود که تخصص ما فروش است چون درصد زیادی از شما تامین کنندگان و کارآفرینان امکان شناسایی بازارهای هدف خود را ندارید و سرمایه مورد نیاز جهت تحقیق بر روی این بازارها بسیار زیاد است و تخصص یک شرکت بازرگانی با پشتوانه قوی را میطلبد . پس اگر می خواهید به تولید کننده ای در رده جهانی تبدیل شوید حتما از خدمات ما استفاده کنید . ما مانند یک فانوس دریایی مسیر درست را به شما نشان می دهیم و می توانید با اعتماد صد در صدی از بازگشت سرمایه خود از تلاشهای شبانه روزی و خدمات گسترده مجموعه فاروس گستر بهره مند شوید .

تمام خدمات فوق در ازای مبلغی ناچیز (کمتر از 2% از مجموعه ارزش معامله ) برای شما در دسترس خواهد بود . یقینا بهره مندی از خدمات ما می تواند تعداد زیادی از کارخانجات داخلی را به تولید با حداکثر ظرفیت برساند . فاصله موفقیت و رکود کسب و کار شما پس از آگاهی از این حجم گسترده از خدمات فاروس گستر تنها یک تماس و ارائه اندکی اطلاعات به کارشناسان خبره شرکت ماست تا محصول شما به تعداد زیادی از تجار جهانی معرفی شود .

همانطور که ما در زمینه تولید کالا و خدمات شما نمی توانیم هیچ گاه کاری با کیفیتی در خور انجام دهیم مطمئن باشید که شما نیز در زمینه فروش کالا و خدمات خود نخواهید توانست مجموعه ای کارآمد تر از ما را ایجاد نمایید . اما می توانیم با تعاملی سازنده حرکتی جدید را در بازار تولیدات ایرانی رقم زده و کمکی شایان به اقتصاد کشور عزیزمان ایران کنیم .

این دلائلی است که چرائی وجود ما را تشکیل می دهد . 

چرا فاروس گستر