زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما کارگزار صادرات شما

ما در فاروس گستر چندین سال توان و انرژی خود را صرف ساخت شبکه ای کارآمد در سطح منطقه نمودیم تا از طریق آن بتوانیم خوشنام ترین و قویترین تجار منطقه را شناسایی نموده و باب همکاری با ایشان را ایجاد نماییم . این کار علی رقم شرایط تحریمی ایران انجام شد که خود تلاشی مضاعف و شبانه روزی را برای ما به همراه داشت .

پس از ایجاد چنین شبکه کارآمدی ما همکنون سعی می کنیم تا خدمات بازرگانی خود در حوزه صادرات را به پشتوانه این شبکه قدرتمند به شما ارائه نماییم تا کالاهای خود را به تجار معتبر منطقه ارائه نموده و بتوانید فروش خود را گسترش دهید و در این بین نقش کارگزار شما را بر عهده می گیریم .

شما قطعا نخواهید توانست که به اندازه ما بر روی تامین و توزیع کالا در سطح بین المللی سرمایه گذاری کنید . شما قطعا نخواهید توانست به اندازه ما بر روی صادرات کالا برنامه ریزی کنید . شما قطعا نخواهید توانست به راحتی ما بازگشت پول حاصل از فروش کالای خود را ضمانت کنید . شما قطعا به اندازه ما تجار بزرگ منطقه و بین المللی را نمی شناسید . شما قطعا شبکه حمل و نقل  به گستردگی شبکه ما را در اختیار نخواهید داشت . شما قطعا بازی تجارت بین المللی را به اندازه ما نمی شناسید و صدها دلیل دیگر وجود دارد که به شما می گوید بر روی کار تولید و تامین کالا تمرکز کنید و فروش آن را به مجموعه ای بسپارید که کار خود را می داند  . 

شما فقط بر روی کیفیت و رقابتی بودن محصولتان تمرکز کنید . فروش و تبدیل آن به پول با ما